elinastradtjack

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Elina Johansson - 29 juni 2010 15:32

Hallo (: 


Har varit riktigt dålig med att uppdatera här på bloggen det senaste nu, ber om ursäkt för detta. Har varit på utgrävning och det fina vädret ute lockar så har då haft helt andra saker för mig (: 


Tänkte dock att jag nu skulle visa en annan sorts ljusstake jag brukar göra, en i lite mindre modell och som passar till julgransljus. Den brukar vara populär runt jul, men då de röda tofsarna går att byta ut till något annat, exempelvis små klockor av svart tråd, så blir den lika fin året om.   


(Tyvärr hade jag ingen bättre bild så ni får hålla till godo med denna dåliga)


Den är gjorde med 2mm svartglödgad järntråd som stomme, 0.7mm svartglödgad järntråd till "spindelnätet" och vanligt tjockt, rött garn jag hittade hemma i någon vrå. 


Trevlig sommar!!

//Elina

Ovido - Quiz & Flashcards