elinastradtjack

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Elina Johansson - 10 mars 2011 19:42


Jepp! Finns minst två rösen och en labyrint!
 Sen mängder av nyare historiska lämningar som itne alls är lika kul... 

Fick idag ett glädjande brev på posten som jag väntat på ända sedan jag skicka in min ansökan i december. Jag har blivit antagen till Hjo Slöjdmässa!


Hjo Slöjdmässa är en hantverksmässa som går av stapeln varje år under den andra helgen i juli. Mässan är en utav de största i hela Skandinavien och visar med sina ca 300 utställare upp olika nordiska hantverk i ny eller gammal tappning. Mässan pågår under tre dagar, fredag-söndag, och har normalt ca 75 000 besökare. Så vill ni ha en trevlig sommardag och besöka en mässa med underbar stämning så besök Hjo i sommar! Glöm heller inte bort att leta upp mig (:


Ha det bra allihop!

//Elina


Ovido - Quiz & Flashcards