elinastradtjack

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Elina Johansson - 17 juni 2011 16:10

Hjo närmar sig och lagret av föremål växer stadigt, även om det den senaste veckan blivit lite dåligt med slöjdande då sommarens kurser dragit igång och jag spenderat den här veckan med att gräva.

        

Det senaste jag gjort har varit några hängande värmeljusstakar av svartglödgad järntråd. Tillverkade med en stomtråd av 2mm tråd, 0,7mm tråd flätad med spindelvävsteknik och en ljuskopp (tyvärr kommer jag inte ihåg var de är inköpta, men de kom i förpackning om fyra) att placera ett värmeljus eller litet blockljus i.


                        


Har fått en hel del frågor om vad jag kommer ha med mig för produkter till Hjo och kommer ha med mig en hel del olika saker, men kanske inte så många av varje sort. Kommer ha med mig både en del skulpturer jag visat upp här på bloggen samt en hel del ljusstakar, kakfat och andra föremål. 


Ha en trevlig helg!

//Elina

Ovido - Quiz & Flashcards