elinastradtjack

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Hjo Slöjdmässa

Av Elina Johansson - 13 juli 2011 14:11

Så var helgen och Hjo Slöjdmässa 2011 över för den här gången. Försäljningen gick över förväntan trots att deltagandet av luffarslöjdare var större i år än någonsin och konkurrensen var stor! 

Ni får ursäkta att uppdateringen tagit sådan tid, har spenderat tre dagar med att ladda upp bilder till bloggen. Så går det när man spenderar lite tid på landet ;)


   Uppackad och klar i väntan på att mässan ska öppna och folket komma!


   Mängden folk som kom förbi och tittade varierade, men ofta såg det ur såhär! 

                           

Vi fick besök vid stugan en morgon av en hel flock orädda och sällskapliga (Läs matglada) änder!



       

  Hade även ett helt bord fyllt av underbara vättar som granne! Kika in på www.sagofolket.se för att ta en närmare titt. 


En närbild på några av vättarna, den stora i mitten blev även under helgen döpt till Elina! Mamma påpekade likheten, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller förolämpning. Men det klart, när jag är 395år gammal är det mycket möjligt att jag ser ut såhär ;)


Helgen gick som sagt strålande och ett återbesök på mässan kommer att göras även nästa år! Tack alla ni som passaerade mitt bord, sa många snälla saker om min konst och ibland köpte någon grej. Jag hoppas vi ses igen nästa år! (:


//Elina

 
 
Elena

Elena

14 juli 2011 15:27

Vad härligt att det gick bra med försäljningen! =) Jag, mor och far har redan planerat att komma och titta nästa år igen ;)

http://garndottern.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Johansson - 12 april 2014 14:30

Hej igen! (:       Nu var det återigen otroligt längesedan jag skrev ett inlägg här. Det är ju nästan så man skäms.. Då bloggen har fått lida det sista så har jag beslutat mig för att lägga ned den och istället hittar ni mig på inte mindre än två...

Av Elina Johansson - 21 november 2013 11:27

Efter många om och men finns jag nu även på facebook! Det tog ett tag men nu är sidan Elinas Trådtjack up and running, så kika gärna in där en sväng för att se det senaste som hänt samt så får ni gärna passa på att gilla min sida när ni ändå är där ;...

Av Elina Johansson - 20 november 2013 13:47


Julmässan på Gränsö Slott i Västervik visade sig vara en väldigt mysig och trevlig mässa. Vi får se vad som händer nästa år om jag åker tillbaka dit eller om det istället blir julmässan på Huseby bruk (eller kanske båda ;)). Hur det än blir nästa...

Av Elina Johansson - 17 september 2013 19:01

Hallo igen! (:   För ett tag sedan blev jag inbjuden till att medverka på en julmässa som jag hört en hel massa gott om, nämligen julmässan på Gränsö Slott! Jag har nu anmält mig och den 1-3 november hittar ni mig i Västervik på just Gränsö slott...

Av Elina Johansson - 20 april 2013 14:21


Hej allihop! (:    Så var det snart dags igen för ett besök på den årliga slöjdmässan i Hjo den 12-14 juli! Som vanligt hoppas vi på bra väder och många besökare. Mig hittar ni återigen på plats 131, alldels i närheten av kansliet.    Öppetid...

Skapa flashcards