elinastradtjack

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Elina Johansson - 6 oktober 2011 19:05

Hallo allihop! (: 


Vill börja med att säga ett stort tack för att ni fortfarande är så många som besöker min blogg trots att det har varit lite väl tyst här en stund. Även om det är tyst här så jobbar jag på för fullt bakom kulisserna och har i höst påbörjat en masterutbildning i arkeologi samtidigt som jag startar företag inom Trådtjacken och jobbar på inför Jul på Åhaga i Borås som jag planerar att medverka på under första advent! Mer info om julmarknaden finns här och mer info om var jag kommer finnas under mässan kommer senare i bloggen.


Tänkte även visa upp ett träd som jag tillverkade i somars. Fick en beställning av en person som tidigare sett mina träd och ville ha ett stort, större än något jag tidigare gjort. Så, efter lite funderingar på hur jag skulle lösa det hela praktiskt så satte jag igång och många timmars virande resulterade i det här mästerverket: 


 

  Trädet är ca 60cm högt och är tillverkat i 1mm svartglödgad järntråd. 



    Här nedan ser ni även skillnaden mellan mina vanliga "stora" träd tillsammans med det jag gjorde på beställning. 



   Ha det bra så hoppas jag vi ses den 26-27 november på Åhaga i Borås! 

//Elina

 
Skapa flashcards