elinastradtjack

Direktlänk till inlägg 12 april 2014

Allt har sitt slut.

Av Elina Johansson - 12 april 2014 14:30

Hej igen! (: 


   Nu var det återigen otroligt längesedan jag skrev ett inlägg här. Det är ju nästan så man skäms.. Då bloggen har fått lida det sista så har jag beslutat mig för att lägga ned den och istället hittar ni mig på inte mindre än två (!) andra platser här på nätet, nämligen facebook och min alldeles nya hemsida


   På facebook kommer det komma mindre uppdateringar kring vad jag håller på med för tillfället och på hemsidan finns grundinformation kring mig, mitt hantverk, var ni kan hitta mig samt hur ni går tillväga för att beställa eller köpa en produkt.


   Jag kommer låta bloggen liggar kvar som inspiration för trotts dåligt med uppdateringar så har jag trogna besökare som återkommer dag efter dag och kikar in. Tack alla ni som orkar kika in här regelbundet trotts att det inte händer så mycket. Tyvärr räcker tiden inte riktigt till bloggandet då skolan, jobb och företaget tar mycket av min tid. 


Nya utmaningar står inför dörren och jag har fler mässor än något tidigare år planerade. De som är helt klara kan ni läsa om nedan, men fler kommer att läggas till i listan!

I sommar kommer ni bland annat hitta mig på Hjo Slöjdmässa (som vanligt) samt på Båstads Hantverksmässa (ny för mig).

Inför jul kommer jag finnas på Gränsö Slottsmässa (precis som förra året) och Huseby Bruks julmässa (ny för mig).

En annan rolig nyhet är att mina produkter efter påsk kommer att finnas på Slöjdhuset i Svenljunga till försäljning och några dagar i månaden kommer ni även hitta mig där. Jag hoppas vi ses på någon av platserna! (: 


Kanske kommer jag ta upp bloggandet igen om ett tag eller några år, man vet aldrig, men för tillfället så kommer det inte komma några nya inlägg här utan jag välkommnar er istället varmt till: 


www.facebook.se/elinastradtjack

och

www.elinastradtjack.com


Så, tack för den här tiden och ha en fortsatt trevlig vår så ses vi på nya, spännande platser!

Tveka inte att höra av er om det är något ni funderar på eller undrar över. 

Kram Elina


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Johansson - 21 november 2013 11:27

Efter många om och men finns jag nu även på facebook! Det tog ett tag men nu är sidan Elinas Trådtjack up and running, så kika gärna in där en sväng för att se det senaste som hänt samt så får ni gärna passa på att gilla min sida när ni ändå är där ;...

Av Elina Johansson - 20 november 2013 13:47


Julmässan på Gränsö Slott i Västervik visade sig vara en väldigt mysig och trevlig mässa. Vi får se vad som händer nästa år om jag åker tillbaka dit eller om det istället blir julmässan på Huseby bruk (eller kanske båda ;)). Hur det än blir nästa...

Av Elina Johansson - 17 september 2013 19:01

Hallo igen! (:   För ett tag sedan blev jag inbjuden till att medverka på en julmässa som jag hört en hel massa gott om, nämligen julmässan på Gränsö Slott! Jag har nu anmält mig och den 1-3 november hittar ni mig i Västervik på just Gränsö slott...

Av Elina Johansson - 20 april 2013 14:21


Hej allihop! (:    Så var det snart dags igen för ett besök på den årliga slöjdmässan i Hjo den 12-14 juli! Som vanligt hoppas vi på bra väder och många besökare. Mig hittar ni återigen på plats 131, alldels i närheten av kansliet.    Öppetid...

Av Elina Johansson - 26 juni 2012 23:53

Hallo! (:    Ja, tiden springer förbi och det är nu bara drygt en vecka kvar till slöjdmässan i Hjo går av stapeln. Jag jobbar på för fullt här borta med att få ihop tillräckligt mycket grejer och precis som förra året hittar ni mig på plats 131....

Skapa flashcards